lauantai 7. lokakuuta 2017

Crocheted Oversize Wooly Hat

Virkaten ja kutoen tehty pipo

Pipo valmistui Novita Joki langasta . Tämä malli on helppo toteuttaa vaikka et olisikaan virkkausmestari.
Katso kuinka tein sen.

The wool cap was made by the Novita River yarn. This model is easy to implement
even if you are not the crochet master.
See how I did it.

Tässä kuvassa näet myös seuraavan idean, jonka jaan sinun kanssasi seuraavassa postauksessa. Muista piipahtaa  blogiini myös tulevalla viikolla.

In this picture you will also see the next idea I will share with you in the next post. Be sure to stop by my blog in the coming week.

Ensimmäisenä virkkasin seitsemän isoäidinneliötä. Virkkaa neliöitä itsellesi sopiva määrä.

I crocheted seven Granny's square. Crochet squares the amount that suits you.

Sitten kiinnitin neliöt toisiinsa virkkaamalla.

Then I crocheted squares to each other.

 Sen jälkeen keräsin silmukat pyöröpuikolle. Ja sitten vain kudoin oikein neulomalla.

Then I collected the loops on the knitting needles. Then you just knitting.

 Ups!Olin ostanut vahingossa väärää lankaa. Mutta, Ei hätää sopihan tuo raita tuohon ihan hyvin.

Oh! I had accidentally bought the wrong yarn. But, no problem, because that color is just fine.

Mitan otin vanhasta trikoo pipostani. Kavensin viimeisillä kerroksilla muutaman kerran.

Here you can see how I measured the right length.

Lopuksi kiristin silmukat yhteen.

Finally, I tightened the loops together.

Reunan viimeistely.  

Finishing the edge.

Valmista tuli!

It's ready!

I hope that you liked this!

Lähetä kommentti