maanantai 3. heinäkuuta 2017

Garden Decoration

Puutarhan koristelua

On ollut kaunista säätä ja olen yrittänyt olla  ulkona niin paljon kuin mahdollista.  Minun puutarha ei ole iso. Sitä ei ole suunnitellut puutarhasuunnittelija. Se on minun omilla käsillä tehty, minun näköinen
ja minä rakastan sitä!

Pienessäkin puutarhassa on aika paljon tekemistä. Istutusten huolehtimista, koristelua ja korjailua...


It's been nice weather and I tried to be outdoors as much as possible. My garden is not big. It is not designed by a garden Designer. It's done with my own hands. It looks like me.
And I love it!

There is a lot to do in a small garden too. Caring for plants, decorating and repairing the garden...



Tämä pihakoriste tarvitsi nyt hieman korjausta.   Lisäsin siihen hieman väriä maalilla ja erilaisilla langoila.


 This decoration needed some repair. I added a bit of color with paint and different yarns.



Muistatko tämän? Minä tein tämän viime kesänä.

Do you remember this? I did this last summer.



Puutarhakoriste heinistä ja risuista

Talven jälkeen se oli hieman kuihtunut, joten korjasin sen. Eikö näytäkin taas ihan kivalta?!

After the winter it was a bit faded, so I fixed it. Does not it look just fine again ?!



Kurkista linkkiin, niin voit nähdä miten se on muuttunut. Molemmin kaunis!

Outdoor weaving

Take a look at the link, so you can see how it has changed. Both beautiful!







Thanks for your visit! I wish you a good summer and a beautiful weather!




Lähetä kommentti