torstai 6. lokakuuta 2016

Diy The twig tree


Diy Risupuu


Minä askartelin tälläisen pihakoristeen. Karu ja kaunis yhtäaikaa! Kuivat risut ja kimaltavat lehdet sopivat hyvin yhteen. Puupallot  antavat  väriä jo viileneviin syksypäiviin.


This self-made "twig tree" is  my yard ornament now. The rugged and beautiful at the same time! Dry twigs and glittering leaves fit together very well. Wooden beads give color to cooler autumn days.


Valot ovat aurinkoenergia lamput. Ehkä minä vaihdan puuhun pienemmät led valot myöhemmin.

The lights are solar lamps. Maybe I will change my smaller LED  lights later.




Mitä minä tein ensin: Minä sidoin kuivat risut  toisiinsa. Vanha ruukku. joka on hieman rikki. Se ei haittaa!

What did I do first: I tied to dry twigs each other. Old pot, which is slightly broken. It does not matter!


Sitten minä spraymaalasin risut mustaksi. Voitko ajatella, mustaksi!!

Then I spray painted black twigs. Can you think about, a black !!



Tein valmisbetoni "taikinan" ja kaadoin sen ruukkuun.

I made ready-mixed concrete "dough" and I poured in a pot.


Sitten taideteokseni sai rauhassa kuivua noin viikon.

Then  my creativity got dry for about one week.

Huomaa, maitotölkki. Minä tein myös jotain pientä ja kaunista!! Seuraa tulevia posteja!!

Note, milk carton. I  made also something small and beautiful !! Follow future posts !!


Lämpökynttilän kuorista tehdyt lehdet. Oletko tehnyt niitä aikaisemmin? Tässä kaikki mitä tarvitset.


Leaves made of tealight shell. Have you done it before? That's all you need.



Click Tutorial for leaves


Kauniita, oletko samaa mieltä?

Beautiful, do you agree?




Olen iloinen saadessani jakaa tämä musta,kimaltava, yksinkertainen ja hurmaava puu idea kanssasi.


Mukavaa syksyä!!


I am glad to share this black, glittering, simple and charming wood idea with you.


Have a nice autumn!!







Thanks for stopping by! I am grateful if you share this to others!


Lähetä kommentti