keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

Writing desk project

Kirjoituspöytä projekti


Tänään minä tein jotain todella hauskaa! Tuunasin minun piirongin! Ooh, tämä oli niin innostavaa.
En tiedä mitä mieltä sinä olet tästä projektista, mutta minä iloitsen!

Today I did something really fun! I remade my writing desk! Ooh, that was so inspiring.
I do not know what do you think about this project, but I delight!



Minä olin ensin ajatellut maalata tämän piirongin, koska tummavihreä tuntui nyt niin synkältä.

I was first thinking of painting this dresser, because the dark green seems now so bleak.



Mutta onnekseni, minä löysin tämän iloisen vihreän hylly teippirullan.

But luckily for me, I found this festive green contact paper roll.



Leikkasin pahvista mallin.

I cut the cardboard model.


Sen jälkeen minä teippasin kuvion piironkiin.

Then I fastener pattern to writing desk.


Mitä tarvitset: sakset, kartonki,Sharpie kynät, musta-,hopea- teippi ja  vihreä- hylly teippi. Yksi hyllyteippi rulla riitti tähän kaikkeen.

What you need: scissors, cardboard, Sharpie pens, black and silver tape and green-contact paper (self-adhesive shelf paper)
One shelf roll of tape was enough for all of this.


I hope you enjoyed this, and do not forget to join a readers!



Lähetä kommentti