perjantai 1. tammikuuta 2016

Huovutettu rannekoru



Wet felted bracelet



Nyt minä en ohjeita kirjoittele. Alempana linkki, joka kertoo sinulle miten teet. Erittäin hyvin tehty ja löydät sieltä aivan ihania märkähuovutettuja rannekoruja. Suosittelen, että katsot sen. Minä rakastuin siihen! Minä käytin samaa tekniikkaa. Tässä näet minun versioni.


Now I do not write these things instructions. Further down the link that tells you how you're doing. Very well made, and there you will find just wonderful wet felted bracelets. I recommend that you watch it. I fell in love with it! I used the same technique. Here you can see my version.


The wet felted bracelet






Haluan antaa tuhannet kiitokset hänelle, joka teki tämän kuvasarja ohjeistuksen!!!!

I want to give thousands of thanks to him/her  who made this slideshow guidance!!!! I love this link!!






Minä jätin kahteen nauhaan rautalangan sisään. Käytin rautalankaa taivuttamiseen.


I left two strip of wire in. I used a piece of wire to bending.




So here you see my version. I hope that you will like this!






Lähetä kommentti