torstai 28. tammikuuta 2016

Crochet bracelet with glitter yarn

Virkattu koru kimallelangasta


Kuka sanoo, että korujen täytyy aina olla  kullasta ja jalokivistä tehty . Katso näitä, kuinka sieviä!
Tarvitset: kimalluslankaa, harmaata ja mustaa ompelulankaa. Virkkauskoukku koko 2 tai 3.

Rannekorun pituus 40cm.


TEE NÄIN

1. Tee neljästä ompelulangasta nippu ja tee niillä aloitussilmukka. Virkkaa ketjusilmukoita 40 (450) cm tai haluamasi pituinen ketju.

2. Sulje ketju renkaaksi piilosilmukalla. Virkkaa 1 kjs ja virkkaa ketjun ketjusilmukoihin 5 (10) kiinteätä silmukkaa. Virkkaa samalla aloituslanganpää kiinteiden silmukoiden sisään.

3. Katkaise lanka ja vedä silmukan läpi. Pujottele langanpäät vielä silmäneulan avulla huolellisesti kiinteiden silmukoiden sisään. Virkattu koru on valmis!


Who says that jewellery should always be made of gold and precious stones. Look at these, how pretty.
You need: 
Glitter thread, gray and black sewing thread. Crochet hook size 2 or 3.

The bracelet length 40 cm.

1. Do the four sewing yarn bundle and make them starting loop. Crochet a chain of loops 40 (450) cm or desired length of the chain.
2. Close the chain ring blind loop. 1 ch and crochet chain loops 5 (10) of solid stitches. Crochet in the same the starting end of the thread  in fixed loops.

3. Cut the thread and pull through the loop. Weave the loose ends still using a needle carefully fixed in loops. Crochet necklace is ready!



Nyt minä toivon että käyt sivulla josta löysin tämän ihanan idean! Se on aivan ihana. 

Now I hope that you visit the page where I found this wonderful idea! It is just wonderful.







Tässä minun  kokeiluversioni. Käytin lankoja joita minulla oli jo kotona, mutta aion  myöhemmin ostaa lisää kimalluslankaa. Kiva idea!

Here is my experiment. I used the thread  that I already had at home. But I'm going  buy more glitter thread  later. It is so cool!







I hope you like it!

Lähetä kommentti